Frisyrer!

Publicerat: 2010-09-17 21:20:11
Den här veckan har varit toppen, har än en ggn kommit fram till att jag gillar korta frisyrer på tjejer! Det finns så otroligt många olika snygga frisyrer som kan bli unika just för en person.
När jag har försökt att spara ut mitt hår har jag fått lite smått panik direkt och klippt av mig till en frisyr igen, för mig kändes det opersonligt och som att det inte var jag längre!

I torsdags hade jag en kund som hade långt hår ner till bröstet, hon hade bestämt sig för att klippa kort frisyr.. hon hade 2 bilder med sig, en på Pink och en till liknande. Jag dubbelkollade flera ggr om hon var säker och när jag märkte HUR säker hon var började vi! Jag såg möjligheterna direkt med tjejen och när hon var klar sa hon: VARFÖR HAR JA INTE GJORT DET HÄR TIDIGARE? Hon var toknöjd och hur snygg som helst. Sånt är så KUL :)


Man kan aldrig vinna utan att våga!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback