Enkelt men snyggt..

Publicerat: 2010-09-21 20:35:03



Den här uppsättningen på Elin Lanto gillar jag.. så enkelt men ändå så snyggt! Även färgkombinationen på hennes hår gillar jag! Slingor i olika nyanser är perfekt inför hösten då man vill bättra på frisyren och även få lite mer färg på håret.. Supersnyggt till långt/mellan långt hår.

Kommentarer ♥
♥ Sofie

hej! :) jag ska gå på bal i år med min kille. Och jag hade först tänkt mig att ha vanligt platt hår med volym, men när jag såg denna bild vill jag gärna ha någon i den här stilen. Jag undrar om du skulle vilja säga hur man typ gör? :) Skulle vara jätte snällt verkligen. :)

2011-05-23 @ 21:01:52
URL: http://sophiolsson.blogg.se/
♥ bella

hur gör man?:D

2012-06-07 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback