Söndag!

Publicerat: 2010-10-10 11:59:28
Idag har dagen hittils bestått av att göra ingenting, men ska straaax påbörja städningen som vi skjutit ett tag på!
Sen blir det en liten shoppingtur innan det är dags att förbereda inför sis, Loke och Mr Ds besök idag.
Tänkte laga en "söndagsmiddag" Som består av varmamackor med skinka, brie, ost, ruccola och lite annat! Enkelt och gott..  Sen får det bli en kladdkaka efter det! :)

Gårdagen spenderades med barnen i Säter, åkte och avlastade mor med barnen så hon och pappa skulle få lite uträttat också! Mös lite med Majken och loke och busade lite med Liam och Joline..

På kvällen såg vi SALT på Bio, jag fick välja film.. var egentligen inte min smak på film.. men jag valde den och tänkte att nån ggn måste jag väl gå ifrån mina romantiska komedier och drama filmer! Det funkade ju även det!

Efter filmen tog vi med oss Dejsy och följde med Eken( Magnus kompis) som också var med på bio, hem till Domnarvet! Så det blev en långpromenad där vid midnatt!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback