1a advent!

Publicerat: 2010-11-28 20:42:57
 Julen närmar sig.. 

Började dagen med storstädning hemma och lite julpyntning. Däefter begav jag mig mot säter och följde med Mor och hennes vän ut på julskyltning. Det vart dock inte långvarigt, mina tår höll på att dö i skorna. Att jag aldrig lär mig? Det blir samma visa varje ggn.. Kanske det kan vara en idé att använda vinterdojjorna!? =)

Åkte och firade Linda som fyllde år idag, där bjöds det på massa barnmys och kokostoppar med vit choklad, Smarrigt värre :) Hann med att mysa med Majken och Loke innan jag begav mig hemåt igen. Nu står lasagnen i ugnen och ljusen lyser för fullt här hemma.



Hoppas ni haft en trevlig 1a advent :)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback