Långhelg!

Publicerat: 2010-06-10 23:26:38

Denna helg tar ja lite ledigt å laddar batterierna!! Nu har det varit jobb från mån-lör i några veckor så lite långhelg sitter inte helt fel!!
Men va tusan gör man när man e ledig? Får nästan lite panik å måste planera in ngt samtidigt som jag egentligen bara skulle behöva vara å inte ha några krav för ett tag!
Skulle vilja åka till London, eller till Italien eller till Thailand eller till Barcelona. Ja.. så mycket som jag vill göra.. och helst samtidigt!

Men just nu så driver jag ju faktiskt mitt företag som går framåt för varje dag dom går! Snart har jag haft det i 10 månader och snart blir vi flera! Det ska verkligen bli trevligt, att ha ngn å tala med förutom Dejsy. Inget ont mot henne, hon är en god lyssnare =)

Imon hoppas jag på fint väder, grillning och en kall Corona :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback