God torsdag!

Publicerat: 2010-06-17 14:16:58
Glasverandan som vi besökta var farlig. Där fanns såå mycket snyggt att handla. Hon som har dessa Chabby chic visningar har även en webshop på sin hemsida där man kan klicka hem saker!
Jag köpte jättesnygga silverljusstakar, lite skyltar och en Duschspruta som var så söt =) Vad jag ska ha den till e en annan fråga!

Nästa v. ska vi kolla på bostadsrätt i Gylle. Vi börjar få fler och fler som tingar valpar så det står ju inte på isåfall och så måste vi ha ett annat boende för att det ska kunna gå överhuvudtaget!
Och en investering känns inte helt fel.

Nån mer som är intresserad av en liten vovve om det skulle bli dags? =)





Hittade på 2 små söta valpar, oxå schäfer/collie blandning!


Kommentarer ♥
♥ Karin

Hej Lina,

jag hade gärna köpt en valp om det inte vore för att jag redan har 2 stycken hundar :).Daisy är så lugn och snäll så det kommer nog bli lättsålda valpar. Ha det bra.//Karin som brukar klippa sig hos dig ibland :)

2010-06-20 @ 10:15:47
URL: http://karinsdag.blogg.se/
♥ Lina

Ja, jag hopppas att det blir lättsålt. Och att vi inte får för mycket separationsångest och vill behålla alla i slutändan =) Nej, men jag längtar verkligen till den dagen. Så mysigt å gosa med alla valparna =)

2010-06-20 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback