Söndag

Publicerat: 2010-01-24 14:48:31


Idag har jag fördrivit halva min söndag ute i skidspåren.. De ni!!

Skrev ett meddelande till min bror igår kväll 23.00 och frågade om han vill åka med mig, han var på och jag insåg vid det svaret vad jag gett mig in på!

Det var några år sen sist!

När jag kom till säter gick jag ner i källaren för att leta reda på mina pjäxor.. stl 36.. Fan ,var det såå länge sen!
Fick ta mammas, som var sönderbitna av en hund(valp) Men de funka trots utseende!

Vi gick ut för att leta fram skidor och stavar.. De fanns det gott om, dock inte som passade min längd.
Drog fram ett par skidor som såg ut att komma från början av 80-talet och ett par stavar som såg ut att komma från 1920.. Haha, tack å lov för att vi åkte i skogen!

Och.. med lite vilja och valla tog vi oss ut och RUNT i spåret.. det blev en sisådär 7 km till slut=)

Och en bonus i det hela var att vi fick med oss Pappa, det e inte illa pinkat=)

Ha en skön söndag!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback