Varm choklad och mammas nybakta tekaka!

Publicerat: 2010-02-03 13:10:33
Idag e en sån dag, då jag skulle vilja njuta av en kopp varm choklad och en nybakt takaka med ost som mamma precis bakat, precis så som man gjorde när man var liten och det var kyligt ute!

Tack å lov e det lite mildare ute idag så jag hann med en promenad och lunch med syster innan det var dags att jobba!

Snön yr ute och längtan efter våren påminner mig direkt ja kliver ut genom ytterdörren!!

Nej, nu en kopp kaffe.. sen dags å ta tag i saker..

Tjo!

Kommentarer ♥
♥ Mamma

Blir glad av ditt inlägg Varm choklad och nybakta tekakor kommer att serveras framöver, jag lovar

2010-02-03 @ 18:57:13
♥ Mamma

Blir glad av ditt inlägg Varm choklad och nybakta tekakor kommer att serveras framöver, jag lovar

2010-02-03 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback