Inför julen 2010!

Publicerat: 2010-12-04 12:11:39

Har nästan köpt klart alla julklappar.

Har ätit Julbord med Younic och Moström i Säter AB med respektive.

Ska spendera Julafton i Säter själv detta år, Magnus i Linkan.

Så nu e det lite julbak kvar sen e allt klappat och klart. J

Detta år har jag varit ute i tid för en ggn skull, en eloge till mig för det! Men det kan ju också vara för att vi snart åker mot LAS PALMAS :) Så jag kan inte vara ute i sista minuten detta år.
Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg på lite semester en vecka.. men för en företagare som mig innebär det extra mycket arbete nu innan! :) Det är precis som det ska vara!

Nått annat som hänt sen sist är att jag har "snaggat mig" Lite på huvudet såklart! Min ena sida blev det lite snagg på =) Börjar känna mig bekväm nu, 3 dgr efteråt!



Nej, nu åker familjen Moström/ Klasson mot isen och ska leka och dricka varm Oboy :)

Ha en skön helg!

 


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback