Shopping- sugen!

Publicerat: 2010-08-25 11:43:04

Som vanligt den här tiden tiden på månaden=)

Vill shoppa inredning, men har ingenstans att ha det! Behöver ett hus att fylla upp helt enkelt..

Igår åkte jag och M till Säter och hjälptes åt att måla klart stolarna som vi "ärvt".. De var beige med blommigt tyg. Nu blir de vita med svart tyg med vita stjärnor på. Målningen är klar så nu ska det bara på med tyget!
Hoppas på att kombinationen blir bra, stolarna är lite mer romantiska och tyget lite mer modernt! Kul att göra eget..

Vet inte vad det är med mig å stjärnor, men jag har fastnat för de!

Saker som jag skulle vilja ha är bla ett Linneskåp, ny soffa, en divan eller med en Schäslong (eller hur d stavas). Vill också måla klart mitt FYND, Gungstolen.. men det finns ju inte plats för den! Den ska bli svart med fårskinn i...
Har även 2 till svarta målade stolar som jag tänkt ha grått fårskinn på..

När jag får ett hus vet jag vad jag kommer att göra iallfall.. MÅLA MÖBLER =)

 

 


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback