En kväll med mina flickor!

Publicerat: 2010-08-28 11:46:39
Jag kände att det var dags nu, när sommaren närmar sig slutet och hösten tar fart att ta tag i en TJEJKVÄLL! Sommaren går så snabbt och det finns alltid saker att göra på sin lediga tid.. med lite eftertanke på sommaren så känns det som att tiden gått så snabbt att man inte hunnit ses så mycket som man egentligen skulle vilja.
Men man hinner ju inte allt..  Men man hinner en maaassa annat!
Det måste vara det hösten är till för.. att umgås, mysa och ta hand om varann.. det är en sån tid, hösten går ju trots allt lite saktare!

Så därför.. är det dags för ännu en återförening, uppdatering osv.. Ikväll!

Kex, ost, bål å annat smask och självklart SING STAR bli det ikväll, så ladda rösten!

Vi ses Ikväll :) 

Kommentarer ♥
♥ Maria

Och ingen var gladare än mig när micken inte fungerade till singstar:)

2010-08-30 @ 08:36:10
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Siken

Singstar utan mig, hur gick det till? ;)

2010-08-30 @ 20:04:19
URL: http://blogg.dt.se/fullkornsfia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback