En helt vanlig dag...

Publicerat: 2009-09-16 22:20:42

ONS och TORS har jag kvällsöppet på salongen, det innebär jobb från 13-21.

Dagen har varit lugn men detso mer att göra imorgon och ännu mer nästa vecka, nu är det is i magen ett tag tills salongen är i full gång. Frågan är hur lång tid det kommer ta??

Något som är förvånade är iaf hur mycket det finns att göra när man driver något själv. Det finns alltid något att göra!! Såå när det inte klipps å färgas finns det en hel del jobb att ta tag i.. Rastlöshet på jobbet är alltså inget ja lider av, det passar mig perfekt.

Kvällen på jobbet avslutades med lite hårförlängning och pizza med Ida & Linda.

Imån har jag en kul dag att se fram emot!

Och i de luckor jag har ska det planeras inför vår Tjejkväll som kommer att vara den 30/9 kl 18-21.
Det blir bara fler och fler för varje dag, 20 pers kommer att kunna delta och det är först till kvarn som gäller!!

Vill du komma?




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback