Energiknippe!!

Publicerat: 2009-10-18 20:45:27


När jag inte jobbar eller har saker inplanerade har jag så tok mycke energ att ja inte vet vart ja ska göra av den!! Borde träna mer, men har ingen större lust att gå ner på ett gym.. Men jag går och går och lägger in en löprunda då och då!
Det är precis det jag tänkte göra nu oxå.. Ut å springa en stund. Behöver det för att jag ska kunna sova gott inatt och njuta av måndagen och vad resten av veckan har att ge!! Ingen dag är den andra lik..
Och det är i vardagen som så mycket spännande händer.. och det e slumpen som avgör!

Om ni tycker att Borlänge gungar är det för att ja är ute å springer.. Så kan jag närmast beskriva min känsla när min kondition inte är i topp :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback