...

Publicerat: 2009-05-28 23:01:21
Hur bor du:
Mitt i Centrum, Borlänge.

Brukar du komma i tid:
Ehh, nja, vad säger mina vänner om den frågan? Men ja har blivit bättre=)

Hur lång är du:
169 senast ja mätte mig å de va ett tag sen, men växer mest på bredden nuförtiden.

Kan du laga mat:
Jodå, ja kan bara ja vill.

Vad jobbar du med/pluggar du:
Frisör

Vad har du på dig just nu:
Mjukisar som alltid när ingen ser=)

Har du någon fobi:.
Nja, skulle vara ormar då

Hade du en bra kväll igår:
Va gjorde ja då? Nån som minns? :)

Vilket är ditt senaste inköp:
En Morsdag present idag.

Din favoritdryck på morgonen:
Juice,mjölk å Kaffe.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Magnus kompis Johan som jag precis klippt.

Har du sovit i din egen säng inatt:
Kan ja lova.

Vad hade du sönder senast:
Min knoge..

Vem snackade du med senast:
Magnus, min man.

Varm favoritdricka:
Kaffe.

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Vatten

Alkoholhaltig favoritdricka:
På sommaren ÖL...

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Jag gör aldrig något dumt!

Saknar du någon just nu:
När ja tänker efter kan ja sakna många..

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Tro att  man e värd mer än andra..

Någon jag stör mig på:
Finns ju en iaf!
'
Intressen:
Gym, bollsporter, löpning, promenader med Dejsy, umgås med min söta vänner allt annat som gör mitt liv Kul!

senaste person du kramade:
Elisabeth imorse..

Senaste person du ringde:
Pappa.

Senaste person som ringde dig:
Magnus.

Vad drack du senast:
Vatten

Vill du ha barn:
Om inte alltför länge, Ja.

Längtar du till din nästa födelsedag:
Nej sånt har man väl kommit ifrån, nästan.. till nästa ggn ja fyller jämt kanske=)

Har rakat dina ben någon gång:
Ett antal ggr har jag inte haft nå annat val än att raka..

Är du sugen på något nu:
Ne, e Proppmätt.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Ca 2 st

Använder du hudkräm:
Nej, blir torrare om ja börjar med det..

Attraheras du av män med skägg:
Nej fy då, gillar pojkar mer än män:)

Micro-pop eller poppa själv:
Micro va, ja e ju bekväm.

Brukar du baka:
Händer väl.. men gillar mest smeten.

Röstade du i det senaste valet:
eh ja, nej.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Ja e jättenöjd som det är!

Vilken låt lyssnade du senast på:
The sounds, seven days a week.

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Ja min man.

Vad tycker du är äckligt:
Könsjukdomar och otäcka hårbottnar!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback