Min blogg e knas..

Publicerat: 2009-05-17 14:22:52

Inläggen ja skriver publiceras.. Ibland, jag kan inte läsa kommentarer eller se statistik.
Och om någon vet vad jag ska göra åt felet kan det ju ändå inte skrivas här!!
Så ring eller messa om ni vet vad jag ska göra åt felet!? =)

Annars leker livet! Jag mår jättebra och älskar min lilla familj här hemma!

Mycket har hänt sen sist ja skrev här, promenader med Fia,Systeryster har fyllt år och bakat 7 sortera kakor som ja smaskat i mig=), Har jobbar lite och funderaaaat, sommarstugan med Magnus över helgen, har gjort mina första springturer igår och idag.
Underbart att vara påväg tillbaka till livet igen=)

MADE IN DALARNA nästa helg med Fialutta.. picknick i gropen och en massa dalaband som spelar.
Ska bli trevligt=)



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback