Idag..

Publicerat: 2009-05-27 22:29:30

Har har varit en Klippa hemma dag.
Började tidigt, färga fransar å bryn på Maria G, go som hon e hade hon med sig färskt bröd. Tack Maria.. Ja, jag har smakat å ätit det till varje måltid idag=)

Madde kom, klippte  henne, blev en Beckham Bob/frilla.. Med mycket längder kvar fram.. Med tanke på att hon hade osymetrisk klippning sen tidigare fortsatte vi med det, men det blev en tydligare osymetri.
Passade henne jättebra tycker jag.

Sen kom Linda, vi fortsatte i samma stil.. Då hon trivs bra i längderna sparde vi mycket fram och klippte upp det lite lätt bak, följde tidigare guide. Hon e så fin i den frisyren.

Därimellan uträttades en massa pyssel som legat över mig.. även en del planering.

"Mötet" med Siken och Majs var givande oxå..

Sen fyllde lejsy 1 år idag, han med att åka dit med en hästkorvsring i present och smaskade i mig lite glass.. Haha.. alla ska firas! Viktigt det där:)
Jag å mor tog en långpromenad sen åkte ja hem och möttes av en trött man som forlorat sin match mot Forssa idag:(

Nu hinns lite planering med innan sovdags.. WIII!!!

PUSS!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback