Vilodag idag,typ!

Publicerat: 2009-03-04 15:33:18
Började dagen med att gå och träna.. seg som sjutton innan men vet ju att det alltid känns skönare efter. Solade efteråt så ja får känna mig lite fräsch till helgen=) de verkar ju gå inhelhjärtat för den här helgen!! Ska bli såå kul att få inspiration och se allt nytt som kommer komma inom frisörbranchen!!
Lovar att visa er lite bilder från mässan och galan senare..

Blev glad idag, det ringde en kund som klippt sig hos mig i blge.. hon hade letat reda på mitt nr och ville absolut till mig, både hon å hennes släkt. Hon hade testat klippa sig på min tidigare salong men var såå missnöjd..
Så dom är mer än välkomna till mig i falun:)
Kul att dom letat reda på mitt nr=)
Hoppas på flera såna samtal så att dom hittar på mig nu när ja inte haft chansen att berätta vart ja tagit vägen!!

nej, ska göra mig klar nu innan linda kommer.. Sen blir det handling och soffan och film:)

ta hand om er!!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Du måste vila knäet gumman!!

2009-03-08 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback