Lördag,söndag.

Publicerat: 2009-03-22 11:09:30
Igår vart det som tänkt, en frilufsdag med barnen och familjen med respektive... vi åkte mot Norn där vi haft sommasrtuga tidigare och stannade vid en "hydda" där vi gjorde eld och grillade korv, därefter åt vi en massa fika. Tänk att allt kan smaka så bra ute i kylan.. skulle kunna äta hur mycket som helst.
Efter det åkte jag direkt till Magnus match i kvarnsveden..  vart förlust för dom denna ggn 2-1. Tråkigt, men som tur var e det ju träningsmatch så forhoppningsvis drar man lärdom av dom matcherna innan serien drar igång.
Efter det hem och laga god mat,blev fläskfile inlindade i bacon,potatis,beasås och en massa sallad.
Blev även ett å annat glas vin till maten och till Robinson och även en å annan godisbit=)
Var tänkt att Johan och Linda skulle komma till kvällningen, men det väntar till nästa helg.. Inte så bara när man har barn inte!!
Idag har jag varit ute en prommis med dejsy, har ökat på längden nu iaf, och försöker gå 30 min varje morgon när ja tar henne. Å nu ska ja städa lite innan ja åker mot säter och klipper, e en 8 st som ska klippas denna ggn. Klipper ju på min mammas jobb, rena rama julafton för dom när jag kommer och ska göra dom fina. En stor händelse för dom som uppskattar det "lilla". Min mor jobbar nämligen inom psykiatrin.

Nej, ska ta mig å träna lite lätt nu när min förkylning e så gott som över.. har ju skaffat tillägg till kortet så jag kan träna även när de vanliga öppettiderna e stängda.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback