Ja Gunga igår..

Publicerat: 2009-03-01 16:17:48
Kan man lugnt säga att ja gjorde.. ja e inte gjord för att festa längre!!
Hem till maria g som hade gjort kalasgo mat, sallader och kyckling med sås kl 17..
Hade inte planerat utgång utan skulle ta det som det kom tänkte ja.. jo tjena. när ja druckit några öl fanns det inget annat i mitt huvud än att ja skulle följa med ut. Såå.. ja ställde upp för gänget, även om dom inte såg mycke av mig därinne..
Träffa min "bästa" gamla barndomskompis, Stefan, å vi hade ju en hel del å prata om. Vi praaata, bugga å  hade oss... Kul va det iallfall..
Som tur va var jag inte ensam om att bli lite för överförfriskad igår, mina vänner va i samma skick dom oxå, iaf några va dom! Hur lyckas vi? Å kryssningen snart,hur ska det bli!? =) Kul att fia ska med nu oxå..
vid 24 tiden inatt gick vi ut från huset å skulle vidare till bolanche,smart som ja va valde ja att gå hem istället. Å TUR va väl det., så ja inte skämde ut mig på fler ställen!
Ja drack inte mycke men ändå, min kropp börjar bli gammal el nått.. haha!!

Idag ska vi åka på kalas, pappa fyller år... inget å fira längre iofs.. nu vill ja att han stannar här.. han får INTE bli äldre, tyvärr går väl inte de å stoppa... stopp å väx kanske funkar!?

ha en skön söndag.. medans ja ska fortsätta ha min söndagsångest!! :)

Kommentarer ♥
♥ Johanna

Själv var jag på bio, så jag slipper ha ångest idag =)hehe

2009-03-01 @ 18:45:31
URL: http://jlundin.blogspot.com
♥ Anonym

Tack för igår!=) Guu va trevligt vi hade? eller?=) har du varit duktig och bloggat idag måste ju jag också göra det!!!=)

2009-03-01 @ 19:06:58
♥ Maria

de va jag som skrev.....=)

2009-03-01 @ 19:08:53
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Ida

Haha ja inte är du gammal iaf!! För om du är det, vad är inte då jag=) så åldern har inget med detta att göra ;) kul kväll varé iaf=) hihi.. Mjo Stefan jo.. han vet jag ju mer om än vad jag hade velat! Stackars kille Lina! haha, du är rolig du! såååhärr liiit....hihi

2009-03-01 @ 21:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback