Midsommar..

Publicerat: 2009-06-18 22:54:51

I regnet..
Men vi får då hoppas på att solen kikar fram under alla dussintals moln imorgon..
Vi blir i stugan med tjocka släkten å en båttur på runn vore ju toppen om vädret skulle vända!!

Det känns konstigt att midsommar är här, sommaren har ju inte ens börjat... Eller har ja missat nått? Känns ju nästan som en dröm eller nått.. men vädret får överbevisa mig om att det faktiskt e midsommar  imorgon å ge mig SOL!!!



E det nakendans runt stången som gäller? Eller kanske detta var en gammal tradition som vi slutat med..
Det tycker jag vi borde införa igen, varför vara så blyga? :)



GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA MINA LÄSARE!!!





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback