Underbart att dom är tillbaka..

Publicerat: 2009-02-09 22:52:58

Har ni hört att lili och sussie ska medvärka i melodifestivalen.. är det inte underbart!? var väl minst 10 år sedan man hörde ngt från dom å då var jag deras största fán. Stod och hoppa i mammas och pappas säng och sjöng.. "bara du å jag en sista gång,håller ooooom vaaarannn å dansar tillsammans åh åh åh... vi dansar tillsammans..."
Lili & Susie - Bara Du Och Jag 
Lili & Susie - Bara Du Och Jag Lili & Susie - Bara Du Och Jag [

Ser fram emot att se deras comeback och se om dom fortfarande har den sexiga 80-tals looken.
Kanske har dom tom hundarna med sig på scenen:)


Kommentarer ♥
♥ Ida

Aldrig hört låten förut, är vi födda samma år? =) Dig eller mig det är fel på ?!hmm..en fråga utan svar..=)

2009-02-10 @ 11:52:41
♥ Ida

Däremot "What´s the colour of love" och "Oh mama"!!de kan vi poppa till nästa gång=) Å då vill jag inte att du ska stå i sängen å åla dig=) haha

2009-02-10 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback