Frisörmässa..

Publicerat: 2009-02-22 18:40:47
Snart är det dags för mässa i jönköping, weekend med brudarna på salongen.. Blir 6-8 mars och kommer att gå på mässa samt Galakväll på lördagkväll..
Vi har pratat om att vi ska ha galaklänningar som vi ska hyra från brud och bal-grannarna till salongen.. Får se hur mycket vi kan kosta på det hela egentligen.. vi kommer ju ändå festa å inte tänka på vad vi har på oss!
Men det ska bli riktigt kul.. då kommer jag komma hem sprudlandes av massa nya ideér och inspiration.. Är mycket på gång nu.. Även dagsmässa i stockholm i april.. Brudinspiration.. Kan också vara intressants men får sprida ut min inspiration lite så jag kan åka flera ggr i år..
Kul att ÄNTLIGEN har hamnat på en sån här KUL salong där det händer lite och jag kan utvecklas ännu meer..
Det e ju det livet e till för att..

Se hela bilden



Mycket lugg gäller för killar i år.. snyggt tycker jag!!









Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback