På språng igen..

Publicerat: 2008-09-25 12:52:52

Nu kan ja gå.. nästan!! Inte långt kvar iaf.. å det är en sån lättnad!
Idag har det varit mycket att fixa med.. bland annat försäkringar,sjukskrivningar, jobbet m.m
Började min morgon med ett samtal med min chef...
Det är inte lätt att sätta sig i en sån situation som jag gjort när man inte kan göra ngt åt saken eller på något sätt snabba på läkningsprocessen.
Företaget ja jobbar i är nystartat och inte stort och är självklart i behov av att ha sina anställda på plats, speciellt när man kostar företaget pengar.. och jag kan inte jobba just nu, de måste ta in en ny, de vill självklart inte utnyttja någon och bara ta in tillfälligt sen sparka ut... men det e svårt det där! E man egen måste man tänka på sig själva och sitt företag för att det ska funka.. å man måste vara lite "ego" ibland! Annars e man förloraren själv i slutändan..

Jag hoppas hoppas hoppas att de löser sig till slut och att det kom nå gott ur detta oxå.. En god sak för egen del är iaf att jag förhoppningsvis slipper artros på äldre dar.. och att ja kannske kan varva ner för ett tag=) vilket ja inte trivs med men som kan vara bra ibland!

Nästa vecka kommer jag att börja jobba 50% men hoppas så snart som möjligt kunna komma upp på heltid igen.. Annars vet ja inte vad ja tar mig till.. Ja vill JOBBA! Ja älskar verkligen att jobba å gillar verkligen mitt jobb.. Å saknar att sätta saxen i håret på folk=)

Jaja.. det ordnar sig snart!!
 Kramelikramen


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback