Promenad och solning!

Publicerat: 2008-10-20 11:37:43
En bra start på dagen för min del.. har gått den längsta vändan på ca 6 veckor.. Den var nog iaf 1,5 km lång=) De ni!!
Sen var vi å sola på svea i nya rör så brännan lär väl dyka upp såsmåningom..
Resterande dagen kommer bestå av grundlig städning, bakning och sen får det visa sig vad jag gör av resten av tiden..

Nu längtar ja till jul.. fick lite julekänslor när jag å Ida var ute å pratade om jul idag.. Det är inte långt kvar. November är här snart sen går tiden snabbt!
Mysigt med julbakning,pyssel å allt stök innan jul..  Sen fyller ju inte mindre än självaste JAG år dagen innan.. å då kan ja förhoppningsvis gå OK igen:)
har MYCKET att se fram emot nu:) Tack för att jag fick en positiv dag idag:)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback