Operation!!

Publicerat: 2008-10-16 16:33:30
Nu har ja ääääntligen fått tid.. 28/10-06 ligger ja på operatuonssängen, nedsövd och med tungan uthängandes ur munnen.. samtidigt som jag har ett antal personer som gräver i mitt ben och lår utan att jag ser och känner det!
Tack för att det finns ngt som kallas narkos.. annars skulle jag aldrig utsätta mig för ngt liknanande!
Efter det har jag 4 veckor rehab tills jag kan sätta mig på en testcykel och tills jag får köra bil...
Vad ska jag då göra i 4 veckor mån tro.. äta å sova kan ju vara en idé =)

Räck upp handen alla ni som tycker synd om mig?
Jag tycker fruktansvärt synd om mig själv... :)

Kommentarer ♥
♥ maria

JAG!!! Lider med dig! Men vi hoppas att dom gräver bra i benet på dig, så dom inte bara slafsar runt där inne så de blir värre och du måste göra om operationen!.. alltid lika snäll i mina tankar.. ja vet....=)

2008-10-16 @ 21:56:52
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback