Hur många nykelpigor?

Publicerat: 2008-10-22 23:48:57
Han får 3 nykelpigor av 5 möjliga..
 
Ja,det får han.. Han kunde vart bättre.. men när han gav sig in på ämnet SEX så var det svårt att inte skratta..Tänk att ordet K**lla kan få igång så många i publiken..
Ja säger då det.. Dalarna!!

Han såg ut som på bilden, skillnaden var att han hade en röd fläck i pannan och en Vailent T-shirt.. Undra om det bara är jag som lägger märke till såna saker!



Godnatt..

Kommentarer ♥
♥ Ida

Haha nej jag såg också det röda i pannan..Och armsvetten! Kan inte förstå att ni inte såg det? Men han är fortfarande min gud=) Han var såå mycket bättre o roligare förra året. Puss!

2008-10-23 @ 13:49:11
♥ maria

haha.. jag såg också, vänster sida, typ på pannbenet.. men han e lika het för de!=)

2008-10-23 @ 16:51:26
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Ida

Haha ja..vi lägger märke till de viktigaste sakerna Maria o Lina! =) Mm hot hot hot! Han var lika het efter föreställningen ifall ni undrar! =) (För jag åkte ju inte hem i samma bil som er)

2008-10-23 @ 21:05:25
♥ Lina

Jaja, ja tyckte du satt bredvid mig hela vägen! Eller ja kanske såg i syne, det var nog Bill Clinton eller nån!

Å vart var het-heten i mannen? kan ni berätta det för mig=) Ja såg den inte riktigt!

2008-10-24 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback