Att spendera tid på bibblan..

Publicerat: 2008-10-07 23:55:47

Är man inte där vid  rätt tillfälle kan man missa nått viktigt=)Det är ju där det händer!
Spenderade en sisådär 1,5 tim där idag, letandes efter saker som fördriver min tid när ja ska vila! Hittade 3 filmer, får se om ja ens hinner se dom..har 3 dar på mig, å det där med vila, det gillar INTE jag..
Det var efter mitt å johannas besök på bibblan i förra veckan som ja insåg att det inte e så tokigt att låna ngt ibland.. det e ju ändå gratis å alla typer av böcker finns ju där å även en hel del filmer.. Var typ i högstadiet ja besökte ett bibliotek senast.
Man har väl blivit gammal å tarv helt enkelt=)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback