Att gifta sig..

Publicerat: 2008-10-15 22:54:31
I mina drömmar..
Drömde att jag, magnus, mamma och pappa satt och åt tillsammans.. plötsligt frågade magnus mig om jag var ville dela mitt liv med honom(tydligen hans frieri) Jag sa Ja, och frågade om det är såhär det går till. Han frågade även min pappa om det var ok, pappa sa bara att det var fritt fram. Mamma sprang iväg men varligt  snabbt tillbaka med en lila blombukett som luktade violgodisar. Hon sa att jag måste väl iaf ha blommor.. Plötsligt insåg jag att det var ett bröllop jag satt vid, men det var så litet å ynkligt och inget var planerat. Allt hände liksom av en slump.. Jag frågade mig själv när ja fått blommorna om det var såhär det ska gå till.. och det var det. Vi hade tydligen gift oss...

Bättre än så blir det inte.. Haha!!

Godnatt mina vänner!!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Haha nej bättre än så blir det aldrig så gift dig aldrig!! ;) Puss

2008-10-16 @ 11:23:56
♥ maria

Men lilla vännen! usch va hemskt! de va ju nästan en mardröm! =) Och lyssna inte på Ida, för hon vill ju inte gifta sig!! Jag väntar iaf på erat stora "prinsessbröllop"=)

2008-10-16 @ 13:44:46
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback