Att drömma mardrömmar..

Publicerat: 2008-10-24 11:22:17
Guu va ja drömmer nuförtiden.. måste va för att ja sover så mycket!!
Inatt drömde ja återigen om min operation, låg på sängen och skulle bli nedsövd, de satte in sprutan i armen på mig och jag kände hur jag blev tröttare och tröttare.. men kämpade emot allt vad jag kunde.. låg och fummlade med händerna och försökte röra på munnen och greps av panik. Det gick inte.. kände mig liksom förlamad.
Jag kände hur det började borra i mitt knä och hur de var inne och pillade.. men jag kunde inte säga nått..
Försökte göra ett tecken med min hand genom att röra på den men de såg de inte..(tydligen så rörde sig inte handen)

Usch usch.. ja är mer orolig denna ggn inför operationen när jag vet hur det går till.. är så läskigt och bli totalt nedsövd medans det är inne och grejjar i kroppen. Gillar heller inte det man får insprutat i kroppen, vad nu allt är. Men är ändå tacksam över att inte behöva lida under ingreppet. Sen gruvar jag mig återigen för en ny återhämtningsgång.. 2 veckor utan att gå mer än i huset, 4 veckor utan bil m.m

Men seeeeen... efter deeen tiiiden.. Då ska det bli bra för alltid.. förhoppningsvis:)

Kommentarer ♥
♥ maria

Men vadå? tänk på barna i afrika så ska du se att de går bra.. eller mej som tvingas åka till thailand med ida! då kommer du inse att du har de ganska bra iaf... =)

Tack för fikastunden idag!=)

2008-10-24 @ 21:08:58
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ Ida

Fuck You Maria! =)Det är nog jag som lider mest av oss två..

2008-10-25 @ 15:40:07
♥ Anonym

Nu ska vi inte snacka lida!! Ja e lugnt med på att byta..=)

2008-10-26 @ 10:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback