Arn..

Publicerat: 2008-10-21 13:31:59

Nu e det på ggn.. har sett halva filmen och ska se resterande halvan idag.. så snart e det avklarat å jag kan gå å se 2an bio.. om den nu inte slutat att visas!
Jaja, den e över förväntan.. brukar ha lite svårt för filmer av det härt stuket.. men det gick bra och jag höll mig kvar vid filmen och lät inte mina tankar ta över! Det e bra gjort.. en eloge till mig!
Nej, det händet inte mycket nu.. med andra ord, det händer typ inget mot vad det brukar,fast då brukar jag iofs inte ta mig tid att skriva här heller!


Och för er som vill behålla storleken på brösten.. DRICK INTE KAFFE! :)

Kaffe kan ge mindre bröst...


Kvinnor som dricker mycket kaffe kan få mindre bröst på kuppen, om de har en viss gen i en viss variant.

Å andra sidan minskar också risken för bröstcancer.

Man får ta det onda med det goda, enligt en ny svensk studie.

Hur mycket ska man ta till sig av det man läser?


Kommentarer ♥
♥ Ida

Åh bra då kan vi snart gå på bio då=) Äntligen..=)

2008-10-21 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback