3 huvuden tungt...

Publicerat: 2008-10-30 10:47:20
Nu är jag opererad igen och har fått smaska på ännu starkare morfintabletter än sist..
Inatt hade jag därför alla möjliga sjuka ideer för mig.. kändes som jag hallucinerade, var tung som bly i hela kroppen,  och mycket mer.. Fick lov att sätta på tvn för att försöka tänka på ngt annat..
Är riktigt otäckt det där.. Som när jag hade feber när jag var lten och fick känslan av att fingrarna och läpparna svullnade..
Mådde rätt bra idag mär jag vaknade, tog mina tabletter och åkte in i Linas värld igen.. Som e lite otäck för tillfället. Det känns typ som jag har 3 huvuden.. det är såå tungt..

jaja, operationen gick bra, läkaren gjorde ett misstag, hans handske sprack vilket gör att jag äter extra starka antiinflamatoriska tabletter oxå för säkerhetens skull.. Klant läkare..

Hade rumskompisar på medelåldern 70 ca.. alla klagandes och egocentriska människor med stort behov av att prata om sig själva och sin värk(även jag) Försökte även lyssna emellanåt, vilket inte många gjorde!
Fick iaf en vän, Berit 67,  som opererat dit ett nytt knä.. Hon kunde prata hon.. ojojoj..
Men skönt att ha nått sällskap iallfall!

Nu är det gjort å dags att göra mina övningar varje dag.. och se ljuset framöver.. snart kan ja gå riktigt.. om 4 veckor får jag sitta på testcykel om allt går som planerat..

Nu ska jag å mamma kolla på sagan om ringen sen kommer min älskling hit och piggar upp mig!!

Nu kilar jag och mitt svullna knä vidare..

Take care!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Haha gumman då..Det är väl ingen större skillnad mellan dina kompisar på sjukan och hemma?=)Berit 67/ Ida 23;)

2008-10-30 @ 16:00:52
♥ Maria

Åhh.. jag tycker liiite synd om dej.. speciellt för att ni inte har nån hiss när du väl kommer hem heller.. vadå fånge i sitt eget hem... =/ krya på dej! å ta vara på den där fina morfin-tiden, den kommer inte igen!=)

2008-10-30 @ 23:13:10
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback