Normaliserad..

Publicerat: 2008-11-01 15:07:24
Så gott det kan.. Mitt huvud är inte lika surrigt som tidigare! Fick lov att byta ut en värktablett mot en annan, var på tok för hög morfinhalt i den jag hade först..
Tur de finns ändå.
Idag e det halloween eller är det imån? eller kanske hela helgen..
Ingen som kommit å sagt trick or treat här inte.. Nån som fått besök? verkar som det var mer vanligt förr som att barnen nuförtiden inte leker på samma sätt längre..

Ikväll blir det mat och en massa fika och ett besök på graven för att tända ljus och minnas de som inte längre finns hos oss.
För mig blir det nog sitta i bilen å glo.. inte värt att riskera att gå på halkan i mina lacoste skor med slät yta under..

Guu va fint väder det ser ut å vara ute.. saknar frisk luft,ska nog sätta mig vid fönstret å sniffa!

Kommentarer ♥
♥ Maria

Bara så du vet så går kortet runt... Du vet ju att Ida inte kan va tyst om nåt.. men du va så söt i mms:et du skicka..... =) Krya på dej!

2008-11-02 @ 10:22:35
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback