Mina första steg...

Publicerat: 2008-11-03 14:10:35
Jag kan gå.. tjoohooo!!! Utan kryckor..
Iofs ser ja ut som en försliten gammal tant men ändå..

Idag har jag tänkt leka designer.. ska nämligen sy.. har ritat upp lite i ideér i huvudet så får se om de håller måttet!
Har dels tänk sy ett linne av jeanstyg, eller i annat fall ett mörkt tyg.. med lite detaljer på..
Skulle också vilja ge mig in på att sy en nyårsklänning, har en superfin idé om vad jag vill ha.. men det får bli senare när jag har möjlighet att köpa tyg.. I vilket fall som helst så skulle jag vilja ha den i silver/glitter och ett svart brett "band" i midjan med en svart blomma på,och tunna band att knyta med runt nacken.
Eller en liknande som på bilden.. så snygg bakdel på klänningen..



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback