En vändning..

Publicerat: 2008-11-18 21:24:23

Nu börjar det ljusna trots att det e mörkt som natten ute även fast klockan e fyra på eftermiddan.
Det börjar bli bättre och snart e det slut på det här!
Har som ni märkt varit fruktansvärt dålig på att blogga.. inget å skriva å inget bloggande helt enkelt!
Ingen idé att beklaga sig helt enkelt=)

Snart blir det flytt,förhoppningsvis i december så vi hinner med lite julpynt.. annars blir det ingen jul här inte om det ändå ska flyttas 1 januari, men jul kan man ju ändå få nog av hemma hos andra så det löser sig hur det än blir!
Det är iaf en tjej som ska ha den här och hon ville nog ha den så fort som mökjligt lät det som!
 
Helgen var inte speciellt händelserik, umgicks med karro på lördagen annars har det mest varit smyckesgöra..
Är uppe i 13 halsband nu.. e rätt nöjd=)
Idag vart det äntligen dags för hårfix, var på tiden, det sista man skulle kunna tro att jag var va då frisör.. en sån lättnad när det e klart.. har blivit kortare¨å vitare.. ja kommer nog aldrig bli långhårig igen,tråkigt men ändå inte! Det ska synas att man e frisör=) vilket iofs oxå kan synas när man e långhårig men ja, ja ska inte gå in på det nå mer så alla med långt hår missförstår!!

Imån blir det fikor.. ska å fika med fia och dra i mig det smaskigaste som finns på hela fiket! Ja e värd det nu.. å ja e värd å bli lite småfet!!

Sen blir det vidare till nästa.. ska hinna med att träffa Johanna lundgren oxå en svängis får se vad vi hittar på! Fika kanske?? =)

Ja, typ de ja hade i tankarna nu!!

Ska fortsätta mitt bak.. har gjort kladdmuffins och kokoskakor med choklad.. det märks att jag gillar choklad iaf!! Hur ska det här sluta..=) lika bra att inhandla en rullstol så ja kan fortsätta såhär:)

Puss på er!!


Kommentarer ♥
♥ maria

gaaaah, jag skulle kunna doda for en riktig fika just nuuu!=) men inte langt kvar.. om en vecka skulle jag kunna doda for att komma hit igen.... =) Du sparar lite fika till mej va? kram kram

2008-11-20 @ 11:25:36
URL: http://mariagunberger.blogg.se/
♥ fia

ät inte upp allt själv nu=) jag vill å ha =)

2008-11-20 @ 21:05:10
♥ Ida

fika, fika, fika! Jag vill haaaa hawaii!!! =)

2008-11-21 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback