dåligt med bloggande nu..

Publicerat: 2008-11-08 20:06:36

Har tyvärr inte mycket att skriva, mina dagar e så tråkiga som som kan bli.. nästan!
Benet blir bättre och bättre, men snart har jag gått såhär i 2 månader.. och kan inte säga annat än att det är tungt!!
Jag har iaf minst en månad kvar innan ja kan börja jobba lite smått å säkert 2 månader tills jag kan gå promenader.. alltså ett halvår.
Många har det värre.. men jag känner bara av mina smärtor och ser det jag inte kan göra osv.. Försöker tänka på de som har det mycke värre än jag, de som kanske aldrig blir riktigt bra i sina skador, men man faller hela tiden tillbaka.

blä blä blä... det enda jag kan säga just nu, tyvärr!!

IMORGON E EN ANNAN DAG..


Kommentarer ♥
♥ Anonym

Men skriv da Lina sa vi blir uppdaterade har borta!!! :)

2008-11-14 @ 11:27:07
♥ m

Alla andra tanker pa sej, de e bara jag som tanker pa mej... va fan Lina, klart de e mest synd om sej sjalv? jag haller pa dej!!=) Du kanner val inte deras problem, du har ju egna.. sjalv har jag inte sa manga(bara huvut men de raknas inte... ), sa jag kan iaf tycka synd om dej.. =)

2008-11-17 @ 14:54:41
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback