Att prata känslor på sin blogg..

Publicerat: 2008-11-21 17:38:40

Kanske inte är ngt att föredra då man inte har koll på vilka som riktigt läser!! Och man kanske inte vill dela med sig av vad som helst, lite bör man hålla för sig själv!

Det hade varit skönt att skriva om tankar och grubblerier här men ja skippar det!

Dom som skriver om känslor och delar med sig toatalt av sitt liv på sina bloggar kan inte ha många att prata med eller kanske rent av inte kan prata känslor och föredrar att skriva!
Tur ja kan TALA iaf=) Så länge ja inte talar i  mun på folk=)

Det börjar närma sig juldagen och som vanligt kommer det bli som vanligt, den årliga födelsedagsfesten hos mig!
Kommer ut med mer närmare..
Snart e det jul, ja hoppas vi kan flytta 1 dec så jag har lite att pyssla och fördriva tiden med under december månad. Efter det hoppas ja att jag e i fas igen..
Jag vill ju julpynta och ställa upp upp vår dubbelsäng som e sååå romantico! Man blir kär av att bara se den, kan det bli bättre?=)
Imån blir det bio, men vet inte vilken film.. kanske dags å kolla upp det?! :)

Ha en skön iskall helg!!


Kommentarer ♥
♥ Ida

Jaa f-n vad du kan tala!! haha;) puss

2008-11-22 @ 16:11:47
♥ lina

Nu ska inte du va sån, man blir som man umgås, som dom säger!! :)

2008-11-23 @ 14:01:04
♥ Maria

Ja, själv har jag inga vänner. Men är inihelvete snabb på å skriva. så jag bloggar ut mina helvetiska känslor jag har för dagen... haha.. =)Inget fel i det?!

2008-11-27 @ 15:26:49
URL: http://mariagunberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback