Kvalité

Publicerat: 2008-05-01 17:14:53

Jag har kommit till en stad där jag anser att man kan hitta kvalite´på sina dagar genom mycket aktiviteter i en Natur jag aldrig tidigare sett.. Känner att jag blivit gammal, men jag uppskattar verkligen den fina naturen, friska luften och fjordlandskapet. Det är såå Fint!

Var och varannan dag avgår det färja/båt till Bergen.. en rutt man bara måste testa på=) (bjuder på lite norska ord)
Bergen verkar vara en väldigt fin stad som jag vill besöka!

Har varit ute å gått på fjället idag, tog ca 2 tim.. men vi gick aldrig riktigt ända upp.. hade ca 20 min kvar! Det vart mye snö ju längre upp vi kom så vi vände! Men var en fin tur, me utsikt över fjord och sogndal..Hätfigt å bara stanna vid vattenforsarna och dricka vatten från naturen om man kände sig törstig.. himla gott vatten!

lite bilder därifrån.. hade tyvärr bara mobilen så kunde inte zooma, och det vart icke så mye bilder!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback