Give me some comments ladies and gentlemen,tack!

Publicerat: 2008-05-04 10:31:28

Det är söndag, fint väder och dags för en ny fjälltur idag..
Jag ska åka in till sogndal och därifrån ska vi gå upp på fjället å ta en låång promenad..kan lova att man får upp pulsen utan att springa!
Efter det om våra ben inte brakat ihop ska vi upp på träningscentra och träna lite styrka!
Vädret har så stor påverkan,man får så mycket energi till att göra saker när solen tittar fram.. Jag vill nog bo i ett varmt land! Fast.. har man varmt hela tiden saknar man väl kylan?
Gårdagen var en bra dag.. startade på jobbet kl 10 och blev upphämtad av Mari kl 16, därefter var tanken att vi skulle ta oss en promenad, men vädret gjorde att våra planer ändrades. Det blev lite vin och frukter på terassen deras istället, innan vi skulle ut å äta middag!
Var hemma vid 23 tiden så blev en ganska tidig kväller iaf.. Då e man pigg även idag!
Jag har ingen som helst lust med fest när jag är här.. å det är skönt å känna så tycker jag.. hemma är det som en självklarhet på helgen att folk ska ut, vilket det säkert är här oxå.. men jag har inget större sug efter det. Känner mig att mitt liv ska vara aktivt och hälsosamt.. hur tråkigt vissa än tycker att det låter? Ett gott tecken tycker iallafall jag..
När man är nykter kan man känna sann glädje! ÅÅhh va klok ja e :) men de e ju sant!
Och när man känner denn glädjen kan man även vara glad dagen efter osv.. åt att man mår bra!,Inte för att man gjort konstiga saker för att man varit onykter..

men.. om ngn helg ska jag ändå testa på krog-livet här :) För att se hur det funkar!

Nej, nu ska ja försöka bli lite bruno i solen.. får se om ja lyckas, känner mig som en vitlök nu så risken att ja blir lite röd är stor!

.. Häj på rä!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback