Fredag morgon.

Publicerat: 2008-05-02 09:59:04
Kl är 9.50 och ja ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar för en dag på jobbet.
Tänkte ja skulle ta mig upp å träna på gymet som ligger här vi stugan, men var sååå skönt i sängen imorse=) som alla andra mornar. Så det hinns inte med..
Börjar 12 idag så ska åka med en buss som går 11.20.
Mycke tankar som for i mitt huvud igår kväll men tror ja klurade ut dom allihopa så ja kunde somna tillslut..
Nu när jag kommit bort från Borlänge känner jag på ett sätt att ja nog inte vill tillbaka dit.. samtidigt som det finns jobb, vänner osv där.
Men det finns så många fina platser att bo på, så varför just Borlänge? hmm.. En av mina många tankar som snurrade runt i mitt huvud..
Vi får se vad som händer och allt visar sig med tiden..
Saknade dejsy nått fruktansvärt igår igen.. Alltså det e sjukt hur mycket en hund kan betyda för mig, vill ha hit henne NU! Nästa som kommer å hälsar på hoppas ja kan ta med henne...image37

Nej, ska ta å göra mig iordning..

Kommentarer ♥
♥ Eva

Här är allt sig likt, Dejsy mår prima, jag ska strax iväg å jobba. Tränade lite lydnad å inkallning igår gick bra, Tessie har lite svårt att ligga hon vill rulla runt hela tiden. Kramar från mamma å pappa

2008-05-03 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback