Att heta Janne och vara tjej?

Publicerat: 2008-05-29 20:28:49
Haha.. det stämmer bara inte. Eller jo, i Norge e det sanning,
Hade nämligen en kund igår kl 17, det satt en kund och vänta(en tjej) klockan började bli ca 17.05 och jag började fundera över om min kund skulle komma eller ej. Jag frågade min kollega om hon skulle klippa tjejen som satt där, Nej det är din kund sa hon-men min e ju en man-nej, janne är en tjej svarade hon.. Hahaha.. fick lov att förklara mig för kunden sedan, hon hade setat och väntat ett tag och sen funderade nog hon va vi asgarvade åt.. fick riktigt kul åt det. Men, hon var van så det var ingen fara!
Snart kommer marianne hit å vi ska ner till fjorden å cosa oss lite=)

Sen, har fått min första kund tillbaka idag, måste skrytas om. Så skönt att höra när de kommer in å frågar efter "svenskan"..

ses mina vänner.. ska lägga upp lite nya bilder efter helgens trevligheter!!

Hej så läänge!!

Kommentarer ♥
♥ Madde

Jobbar du i Norge som frisör? Spännande:)

2008-05-29 @ 20:39:48
URL: http://laadyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback