Lördag underbara lördag!

Publicerat: 2008-06-01 11:25:38

Igår var det jobb som startade min dag.. en bra dag på jobbet och en fortsatt trevlig eftermiddag. Lärde norrbaggarna spela kub=) var riktigt kul och vi fick aldrig nog..
Jag och marie och franks dotter åkte till ann-kristin(en av norges mest tålmodiga frisörer=) och grillade och drack lite vin. Var hur trevligt som helst.. å Kub-spelet fick vi aldrig nog av.. tävlingsinstinkten satte fart i huvudet!
Vi avslutade kvällen vid hafslo ca 22.30 och åkte vidare till Marie och Frank, där det vart ännu några rundor av kub.. men när männen kom in i leken vart inte spelet lika roligt längre.. haha! Nejdå, men syntes att Frank hade prickkänsla iallfall.. Blev lite mer vin och en massa fina kort tagna(dessvärre inte som jag tog) så kan tyvärr inte visa.. men de blev iaf väldigt fina.
Hela familjen var samlade på kortet:)
När kvällen var i ända blev det taxi hem till vesterland.. så trevlig taxichaffis oxå=) oj va vi tala.. har aldrig haft så roligt med en taxichaufför på 10 min någon ggn, han berättade bla. att han klippte håret själv, den när det såg för jäkligt ut ibland åkte han hem till sin syster och då fick han alltid en kommentar, å det slutade med att hon fixade till honom. Ett bra knep tyckte han, man har sina knep ibland..


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback