SveaBlond+Sommar

Publicerat: 2008-07-10 22:34:02
Och huur kul som helst.. Jobbar med helt underbara människor och det roliga är att vi är egentligen ganska olika människor men som kommer få det hur kul som helt tillsammans.. Ibland är det då det blir som bäst!
Jag jobbar heltid och arbetar som anställd, tanken var från början hyrstol men det gick över till anställning..Bättre trygghet att börja så.. Sen får vi se vart det leder i framtiden.
Jag är iaf fortfarande glad över att vara i blge, kanske inte lika glad som när ja kom hitfrån Norge, men ändå glad!
Det är konstigt hur man känner när man e borta och hur man känner när man sedan e tillbaka, jag skulle kunna betala för att behålla den "nykära" känslan.
Det har varit Fred&Kärlek och dagarna blev bra som få..  Men åldern tog ut sin rätt=) 2 dgr hade räckt för mig..
Men banden var bra, stämningen var på topp och alla var glada å fulla..
Ser fram emot nästa år..
Hade hoppats på lite mer drag på Jason wras, men felet e väl att man känner igen för få låtar från honom.
Men kenta var en man för sig.. Han får 5 getingar av 5 möjliga!

I helgen e det kalas, Svetlana fyller tonåring å det ska vi fira:) Hoppas på en bra kväll!

På återseende...

Kommentarer ♥
♥ Idaho

Haha gooo du är! Tonåring...Försöker du få bort min åldersnoja? Om jag mår såhär vid 23, hur ska jag då må vid 25? haha..puss!

2008-07-13 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback