Allt känns bra kul...

Publicerat: 2008-07-23 23:24:27
Det med att se fram emot enbart fest e skönt att man inte gör längre.. det finns såå mycke annat man kan göra som e  mycke roligare och värdefullare än att festa. Men det e helt klart oxå kul med rätt folk=).. men att leva i en fungerande och rolig vardag e betydligt mycke viktigare!!
Men idag var det fest, eller girls-night på s1 med tjejerna.. skulle vara mat å öl men vart en lugn kväll med Mamma för min del. Gjorde ansiktsmasker,åt mat och bara myste i sommarvärmen. Men saknade er.. men man kan inte vara med på allt,tyvärr.. fick ja bestämma skulle ja lämna över min högra hand till er oxå.. saknade ni vandraren 1?=) Fast.. ni hade ju nr 2 med=)

I helgen var ja hos Stina,blev bjuden på god mat å gosade liite med hennes ledsna bäbis.. synd nog hade moa inte sin bästa dag.. men det var trevligt iallafall. Kunde inte sitta still längre än till 23.30.. då begav ja mig mot Säter centrum.. Men fastnade i grannhuset till rådhustorget och blev bjuden på vin å tårta hos gamle chef med vänner och fru.. Och där skulle man då kunne bli sittandes bra länge.. Dom e så trevliga.. men saknar inte jobbet  på runes ändå,men vissa ggn kan man då sakna dom!
Mycke jobb i veckan, men jobbet e kul så ja kan jobba på en hel del.. Imån har ja ett klurit hår att ta mig an.. kommer nog drömma om hur ja ska få till det inatt. Tror på min plan och hoppas att det e det bästa för henne.. Det visar sig garanterat imorgon.

Å helgen ser ut att bli fullspäckad.. båt på runn, födelsedagar hej vilt, broken m.m
Hoppas på fint väder nu.. var riktigt läänge sen ja hann njuta av det fina vädret på en dag så kan behöva en strimma brunt på min hud just nu.

Semestern i sommar blir i slutet på augusti,.. planerna flödar så får se vart vi bär av till slut.
En dag i stockholm.
En helg me vännerna, gotland,husbil eller vad vi känner för just då..

Kommer bli en hel del fullspäckade helger framöver.. Det ser ja fram emot.. sommarn går så snabbt så den tid som e kvar måste tas vara på om vi får lite sommarvärme att stanna kvar i regniga Sverige!

"livet e allt bra hårigt"
Godnatt!!

Kommentarer ♥
♥ Ida

Vi saknade absolut vandraren 1! Av det jag kommer ihåg nu iaf, var så länge sen.. Får man lite uppdatering nu när du ligger hemma och vilar upp dig o ditt stackars knä?!=) Tänker på dig min lilla puma! Haha, idag hade jag fått post igen..du vet sån där post som luktar gott..haha..bara du å jag som förstår! Tur det..Puss

2008-09-11 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback