Julbord!!

Publicerat: 2008-12-06 14:29:58
Mycket tal om jul nu, kanske  inte så konstigt  när julen börjar närma sig!? ehh... Bra inledning=)
Jag har inte köpt en enda julklapp men jag har planerat in i minsta detalj vad jag ska köpa.. Och tänkt göra.. Har tänkt ut en massa personliga grejjer som ja ska göra iår.. Kul att man har tid över och kan ägna den till lite julpyssel. Det e inte ofta ja tar mig tid och har  tid för en massa pyssel..  Men ja gillar det!! Har nog blivit lite av en pensionär.. Har börjat löst korsord oxå.. har hört att hjärnan ruttnar om man inte använder den!? så kom på att det var dags nu=)

Idag ska jag på julbord, blev uppringd av "gamle" chefen.. som jag hade för 3 år sedan.. och han frågade om jag ville hänga med på julbord.. de brukar ringa varje år och det är alltid lika kul att träffa dom!! Har ingen aning om vart vi ska, vet bara att jag ska till säter sen åker vi däifrån.
Om det hinns med efter det åker ja hem till johanna på vinkväll(för min del cola-kväll).. länge sen ja träffade henne nu så hade vart kul å hinna med det oxå..  vi får la se..

Nej, nu ska ja ta mig i kragen å kila.. ska hämta julklapp till gamle chefen oxå!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback