Att fundera...

Publicerat: 2008-12-07 22:20:56
Undrar vilka som läser ens blogg egentligen?

Gårdagen var trevlig, hamnade på knätofs i tällberg.. Lika trevligt som vanligt att träffa min gamla arbetskompisar, men jag känner en viss skillnad nu när jag inte jobbar där. Är ju inte "en i gänget" som jag var när jag jobbade där... Men det är ändå kul! Var en jättebra föreställing och mycket god mat.. att man aldrig lär sig att man ska ta lite mindre mat när man äter Julbord. Denna ggn var det annorlunda, då man inte fick gå å hämta påfyllning hursom helst utan man tog kallrätt-sen var det underhållning-varmrätt-unerhållning-efterätt-underhållning. Tänkte därför att man hinnar vila lite emellan så att man kunde ta lite mer än vanligt denna ggn.. men fan, då vart man ju mer mätt än vanligt och det blev absolut ingen skillnad!! Dum man är=)
Hann dock inte hem till Johanna då jag kom hem kl 2 på natten!! Får bli en annan ggn..

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback