Frisör i Norge!!

Publicerat: 2008-04-26 18:18:23
Ja, då var man här då.. i en liten stuga i norska fjällen... Har för första gången i mitt liv tagit steget till att leva alldeles ensam i Norge, ett steg som jag antagligen bara kommer att göra ett fåtal eller kanske bara en gång i livet!
En utveckling i livet hoppas jag att det här kan bidra med!

Jag har ingen aning om hur jag kommer att förstå språket när jag jobbar,
jag har ingen aning om när ja kommer hem igen(om ja kommer hem igen),
jag har ingen aning om hur jag kommer att klara av att vara själv,
jag har ingen aning om vilka mina grannar är..
jag har ingen aning om vad jag kommer att göra på valborg..
jag har ingen aning om hur morgondagen kommer att se ut...

Jag vet inte mer än att jag kommer jobba som FRISÖR tack å lov!

Dett här är ovant.. är van att alltid ha planer, att alltid veta vad jag ska göra om dagarna osv...

Men trots mina oaningar känns det bra! Det här kommer att gå såå bra, men lite sol på det så blir det bara bättre. Har nämligen åkt iväg från Svenska fina vårvädret..

//Lina



Kommentarer ♥
♥ Jop.

Det kommer gå alldeles utmärkt.. Kommer snart och hälsar på. Puss & Kram

2008-04-26 @ 20:46:58
♥ Ida H

Hittade hit via facebook.. Kul, då kan jag hålla koll på dig! Det kommer säkert gå bra och trivs du inte så finns Säter/Borlänge kvar=) Då är du välkommen hem så jag får sällskap på alla promenader=) Ta hand om dig!! Kramar!!!

2008-04-26 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback