Min bästa vän!

Publicerat: 2011-06-02 22:37:35
Det sägs att hunden är din bästa vän..
Jag som aldrig i heela mitt liv levt utan hund i hushållet kan helt omöjligt tänka mig att vara utan. Hunden är din bästa vän och är Alltid glad och GO! Av en slump skaffade jag Dejsy vid ett besök hos hennes uppfödare... Personen som tänkt ta hand om Dejsy fick förhinder och därav blev hon och en av hennes systrar kvar.
Hundvän som jag är kunde jag inte motstå frestelsen och föll direkt. Impulsivitet och slumpen. En bra kombination.. Ibland brukar slumpen ha någon mening och idag ångrar jag inte en sekund att hon blev vår sommaren 2005.
Nu sitter vi här med 3 små valpar.. som vi önskat men aldrig trott vi skulle få tillfälle till. Nu är dom nästan 4 veckor och dom har växt så galet mycket på den här korta tiden.
Förutom hunden har jag även andra goa vänner som också är heelt underbara!! Ni vet vilka ni är :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback