Minns inte när jag var sjuk sist..

Publicerat: 2010-09-03 10:12:36

Lagom till det är dags att ha en extra dag ledigt för att ta en liten semester passar min kropp på att bli lite sjuk..
Har haft halsont i veckan och sedan gick det över till snorigt och nu är det både och istället+ lite hosta!
Fyy.. för förkylning. Hade glömt hur det var.. Men kroppen blir ju så svag direkt och huvudet vill inte hänga med som vanligt!

Helgen får därför bli som den blir.. orken är ju inte direkt på topp så även fast jag vill en massa så vet jag med lite eftertanke att det kanske inte blir så bra ändå! Vi får se...

Idag arbetar Sara på salongen, första ggn som hon arbetar en hel dag.. Tillsammans med Sabina och Madelene styr hon upp YoUniC idag! Det känns konstigt att inte vara där, men ändå skönt att kunna lämna över.

Vart ju bra tajmat med min förkylning också:)

Ha en bra helg! KRAMAR


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback