Mycket nu..

Publicerat: 2010-04-02 10:45:00

Har fått lägga bloggandet åt sidan för ett tag.. Har haft jättemycket att göra, igen! KUL!
Och utöver "det vanliga" har det varit en hel del annat arbete.. Har skaffat mig en ny dator och kom på den ultimata ideén om att använda min brors hårddisk som han inte använder..
Å dååå.. Blev det en hel del som behövdes ränsas och fixas å donas för att den överhuvudtaget skulle kunna användas. Har tack å lov en duktig kar som hjälpte mig med det.
Skaffade en ny skärm och tangentbord så det skulle bli snyggt oxå.  Sedan var det "bara" att flytta över alla program som ja hade på tidigare dator. Fick hjälp av support från Alpacha, tack å lov! Men allt detta gör jag framförallt för att förbättra och få en ännu bättre internetbokning.

Många kunder bokar över nätet nu så den behövs bli bättre för att undvika dubbelbokningar osv..

Nu e det nästan klart Iallfall.. någon lite justering kvar av ngt litet program sen så..

Det andra som tagit upp min tid den senaste tiden är träning. Har motivation till träning igen=) HUR skönt som helst är det att ha kommit igång igen.. löpning,gym och promenader ligger på schemat. Nått av de fösöks hinnas med varje dag!


Helgen bjuds på en massa läckerheter..Å trevligheter!!


BTW.. GLAD PÅSK!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback