Foton, foton, foton...

Publicerat: 2009-10-22 22:51:52

Igår hade vi en fotograferingsdag. Lars från pinetreemodel var på plats och jag använde min fantasi för att sminka och styla Linda som sedan skulle fotas.
Vi gjorde olika teman.
1a temat var mycket färg,rosa,lila och turkosa färger, 2a temat var svartvitt, sotiga ögon och färgstarka läppar.
3e gjorde vi mer crasy frisyr och fortsatte med sotigt.
Bilderna görs iordning i helgen.

Förresten, bilderna från modelluppdraget är inte riktigt klara än.. men kommer inom kort ut på bloggen. Ja lovar!

Nu väntar mycket jobb, har många bokningar framöver..  vilket jag ser fram emot!

Overkligt allting känns..

Och nu när jag fått ett samarbete med fotografer kan det inte bli mycket bättre.. Saker och ting går över förväntan bra! Jag blir så glad!!

Se hela bilden


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback